AMA, ako súčasť EACA, podporuje aplikáciu pravidiel a postupov pre mediálny audit, ktoré vznikli v spolupráci so všetkými šiestimi globálnymi sieťami mediálnych agentúr – GroupM, Omnicom Media Group, Publicis, IPG Mediabrands, Dentsu a Havas.
Tento prehľadný súbor odporúčaní, ktorý bol odkonzultovaný s 8 mediálnymi audítormi a konzultantami, poskytuje jasný rámec najlepších postupov pre zadávateľov aj agentúry, aby mohli s dôverou pristupovať k mediálnym auditom realizovaným tretími stranami.
Celý dokument Global Third-Party Media Consultancy & Auditing Guidelines si môžete prečítať tu: https://eaca.eu/wp-content/uploads/2025/04/Media-Auditing-guidelines-EACA-2025.pdf.pdf
Association of media agencies
Base4work Jurkovičova Tepláreň,
Bottova 6067/1, 811 09 Bratislava – Staré Mesto