Technológie a sociálne siete sú prístupné čoraz mladším deťom, čo so sebou prináša aj rastúci počet prípadov kyberšikany. Orange sa síce téme dlhodobo venuje, no aby mohol pomôcť každému, kto to potrebuje, potrebovali sme o jeho aktivitách informovať. Aby sme efektívne komunikovali tieto aktivity, rozhodli sme sa pre využitie autentických príbehov v našej marketingovej kampani. […]
Reklamný spot Telekomu s názvom „Nahí“ vás hlboko zasiahne a prinúti zamyslieť sa nad tým, ako vaše dieťa používa svoj telefón. Zameral sa totiž na naliehavý problém kyberšikany, predovšetkým šírenia intímnych fotografií medzi mladými. S cieľom pomôcť obetiam, ktoré často nevedia, na koho sa obrátiť, sme vytvorili platformu absolventisikany.sk. Táto platforma poskytuje profesionálnu pomoc a […]
Oživili sme slovenské podnikanie aj vďaka televíznej šou „Jama levova“. Cieľom bolo posilniť pozíciu banky v B2B segmente a inšpirovať Slovákov k podnikaniu. Klient: Slovenská sporiteľňa Trh: Slovakia Slovenská sporiteľňa sa rozhodla prebudiť draka v slovenskom podnikaní. Uvedením veľkoformátovej televíznej šou Jama levova sme rozpútali oheň inovácií a inšpirácie medzi masou pasívnych Slovákov. Naším cieľom […]
Slovenská sporiteľňa oživila hlas Júliusa Satinského pomocou umelej inteligencie, čím sa stal prvým Slovákom s takýmto syntetickým hlasom v reklame. Vďaka podpore rodiny sa jeho hlas stal kľúčovým prvkom kampane, objavujúc sa v rôznych médiách. Klient: Slovenská sporiteľňa Trh: Slovakia Slovenská sporiteľňa priniesla späť hlas legendy, ktorá svojou tvorbou a humorom povzbudzovala národ k optimizmu […]
Zatiaľ čo dáta v marketingu primárne slúžia na zvýšenie efektivity predaja, my sme tentokrát využili dátové riešenie inak. Umožní nám minimalizovať negatívny dopad našich reklamných aktivít na životné prostredie. Klient: Slovak Telekom Trh: Slovakia Práca s dátami je v marketingu väčšinou využívaná pre zvýšenie efektivity reklamných aktivít a podporu predaja. My sme tentokrát priniesli dátové […]
Vianoce sú pre mobilných operátorov Slovenská sporiteľňa úspešne komunikuje investičné produkty, no oslabenie výkonnosti fondov v dôsledku inflácie a konfliktov si vyžiadalo upokojenie klientov. Cieľom bolo zabrániť ich odlivu, podobne ako počas nástupu pandémie. obdobím, kedy mnoho zákazníkov zvažuje zmenu služieb. No v mori vianočných akcií je odlíšenie sa značky o niečom inom – o […]
Vianoce sú pre mobilných operátorov kľúčovým obdobím, kedy mnoho zákazníkov zvažuje zmenu služieb. No v mori vianočných akcií je odlíšenie sa značky o niečom inom – o emócii. Klient: Slovak Telekom Trh: Slovakia Vianoce sú pre mobilných operátorov kľúčovým obdobím, kedy mnoho zákazníkov zvažuje zmenu služieb. No v mori vianočných akcií je odlíšenie sa značky […]
Pred opätovným uvedením značky Radegast na Slovensku sa zistilo, že jej tradičné atribúty nerezonujú u slovenských mužov. Preto Radegast v spolupráci s TV Markíza vytvoril „Horké večerné kino“, týždenné pásmo horkých filmov. Klient: Plzeňský prazdroj Trh: Slovakia Pred znovuuvedením komunikácie značky Radegast na Slovensku sa ukázalo, že slovenským mužom sa s atribútmi ako „pravé horké […]
Klient O2 Slovensko sa rozhodol vystúpiť zo štandardných umiestnení a platforiem, kde umiestni svoju reklamu a koncom roka 2023 využil vo svojej vianočnej kampani in-game prostredie. V gamingovej platforme sme nasadili dva typy kampaní display a video in-game. Okrem stále populárneho rewarded videa sme využili aj umiestnenie priamo v hre, čo viedlo k vysokej viziblite formátov až 99,87%. Video […]
Asociácia mediálnych agentúr
Base4work Jurkovičova Tepláreň,
Bottova 6067/1, 811 09 Bratislava – Staré Mesto