Článok z dielne GroupM, odhaľuje, že Connected TV (CTV) reklama sa stáva jedným z najdynamickejšie rastúcich formátov digitálnej reklamy. Vďaka pozvoľnému rastu zásahu si CTV postupne nachádza svoje miesto v mediaplánoch inzerentov už aj na Slovensku. Text prináša prehľad možností CTV reklamy na Slovensku, prečo ju plánovať, hodnotenia dostupných publisherov a odporúčaní pre efektívne využitie CTV inventory.
V najnovšej edícii Social Media noviniek z dielne Zenith Slovakia sa dozviete o novinkách z platforiem TikTok, Meta a YouTube, ktoré môžu ovplyvniť vaše mediálne plánovanie. Zmeny v nákupných formátoch, lead kampaniach či automatizácii reklám prinášajú nové možnosti pre efektívnejšiu komunikáciu.
Rozhovor s Ralucou Dumitrescu, regionálnou riaditeľkou COMvergence pre CEE, prináša pohľad na výsledky New Business Reportu 2024, vývoj slovenského trhu mediálnych agentúr v kontexte regiónu a očakávané trendy v najbližších rokoch.
Prieskum EACA Sentiment Survey 2024 prináša pohľad na to, ako sa pracuje v slovenských komunikačných agentúrach. V článku nájdete hlavné zistenia aj reakcie predsedníctva AMA na témy ako fluktuácia, pracovný stres, vzdelávanie či flexibilita.
V rozhovore s Miroslavom Roškom z agentúry Dentsu Slovakia sa dozviete, aké skúsenosti si odniesol z hodnotenia študentských prác v súťaži Ad Venture, ako vníma úroveň prihlásených kampaní a prečo by sa mali slovenskí študenti marketingu do tejto prestížnej súťaže zapojiť.
Článok z pera kolegov z agentúry Zenith Media prináša pohľad na Super Bowl LIX z pohľadu štatistík. Dozviete sa, akú rekordnú sledovanosť dosiahol, koľko stála priemerná reklama či vstupenka a aký vplyv mala Halftime Show na celkové sledovanosť. Prehľad ponúka zaujímavé fakty o jednom z najväčších športových a reklamných podujatí roka.
Dátový experti z GroupM, analyzujú v blogu agentúry Wavemaker Slovakia, ako umelá inteligencia mení mediálne plánovanie. Diskutujú o integrácii AI do plánovacích nástrojov, čo umožňuje optimalizáciu naprieč rôznymi publikami a kanálmi. Tento prístup zvyšuje efektivitu kampaní a poskytuje konkurenčnú výhodu v dynamickom prostredí marketingu.
Kolegovia z agentúry Wavemaker Slovakia prinášajú globálny pohľad na kľúčové trendy v reklamnom priemysle, vrátane predpokladaného rastu celkových reklamných príjmov o 9,5% v roku 2024, s očakávaným prekročením hranice 1 bilióna dolárov. Diskutujú o vývoji v digitálnej reklame, náraste príjmov z maloobchodných médií a vplyve umelej inteligencie na reklamné stratégie.
Kolegovia z agentúry Wavemaker Slovakia, zo skupiny GroupM, analyzujú najnovšie trendy v YouTube reklame a predstavujú tri kľúčové formáty, ktoré by vaša značka mala zvážiť v roku 2025. Diskutujú o ich výhodách, implementácii a o tom, ako môžu tieto formáty zvýšiť efektivitu vašich marketingových kampaní. Tento prehľad vám poskytne cenné informácie pre optimalizáciu vašej video marketingovej stratégie na YouTube.
Asociácia mediálnych agentúr
Base4work Jurkovičova Tepláreň,
Bottova 6067/1, 811 09 Bratislava – Staré Mesto