TikTok reklamy dorazili na Slovensko!


Článok z dielne agentúry Wavemaker sa venuje spusteniu reklám na TikToku na Slovensku a možnostiam, ktoré táto platforma prináša pre inzerentov. Popisuje, ako TikTok využíva pokročilú AI na analýzu obsahu a automatické prispôsobenie videí tak, aby spĺňali reklamné pravidlá. Poskytuje užitočné informácie pre efektívne využitie tejto dynamickej platformy vo vašich kampaniach.


Autor: Maroš Čeklovský, Digital Manager, Wavemaker Slovakia

Reklama na najrýchlejšej rastúcej sociálnej sieti TikTok je dostupná už aj na Slovensku.
Od 1. augusta môžu inzerenti umiestniť svoju reklamu aj do tejto platformy.

Platforma ponúka široké spektrum kampaní so statickými a video formátmi skrz celým marketingovým funnelom. Aktuálne je možne spustiť kampaň s cieľom na landing page views, resp. s optimalizáciou na dosiahnutú konverziu. Ide o kampane orientované na doručenie čo najväčšieho trafficu na stránku. Postupne však budú k dispozícií aj optimalizácie na ktoré sme zvyknutí z iných platforiem ako reach, video views, engagement, alebo in-app event. Zaroveň sa otvára ďalší priestor pre e-commerce, či generovanie leadov.

Aké sú začiatky?

Na základe prvých dát vidíme, že reklamy ešte nie sú rozbehnuté na všetkých účtoch. Sami sme sa doteraz nestretli so žiadnou TikTok reklamou a teda môžeme zatiaľ túto fázu považovať za testovaciu. Osobne si myslíme, že najbližšie dni, alebo týždne sa roll out naplno rozbehne a s reklamou sa budeme môcť stretnúť oveľa častejšie.

Ak sa pozrieme na cost metriky a porovnáme si to s najpoužívanejšími platformami na Slovenskom trhu, cena za zobrazenie je v porovnaní s Metou aktuálne o niečo vyššia. To sa však ukončením testovacej fáze môže rýchlo zmeniť a cenové parametre sa dostanú na veľmi podobnú úroveň.

Prečo spustiť kampaň čím skôr?

Je ideálne ak značka nezaspí a využije menší pretlak inzerentov na platforme v úplných začiatkoch. Zároveň sú užívatelia TikToku zvyknutí na iba organický kontent, čo môže inzerent využiť vo svoj prospech a dosiahnuť tak lepšie výsledky.

Ak využívate výškové formáty na iných platformách, bola by škoda nevyužiť ich aj na tejto platforme. TikTok by sa mal stať súčasťou mediálnych plánov čím skôr.

Užitočné tipy na záver

Pozrite si ako a čo komunikuje vaša konkurencia: https://library.tiktok.com/ads
Pozrite si najlepšie reklamy v iných krajinách a inšpirujte sa trendami: https://ads.tiktok.com/business/creativecenter/inspiration/topads/pc/en

TikTok využíva pokročilu AI na čítanie kontentu ktorý sa chystáte odpromovať. Pomocou nej odchytáva kontent, ktoré nespĺňajú ich ad policy. Zaujímavosťou však je, že AI dokáže upraviť video tak, aby tieto podmienky splnila.

Zdroj: ads.tiktok.com 


1st party data 3rd party cookies Ad investment Advertising Alibaba Amazon Android Attention Brand building Connected TV CTV DCO digital DOOH DV360 Facebook Global spend Google Google Ads Google Chrome Lion Communications Looker Studio LTV marketing automation Meta Mindshare MML Netflix Offline Power BI PPC Privacy Sandbox Publicis Groupe Responsive Search Ads SEO Smartfón social media Temu TGI Threads TikTok TV Wavemaker youtube Zenith

# Let's Get In Touch

Kontaktujte nás

Naše sociálne siete
Zostaňte v spojení

Asociácia mediálnych agentúr
Base4work Jurkovičova Tepláreň,
Bottova 6067/1, 811 09 Bratislava – Staré Mesto